×

Once registered, you can:

  • - Read additional free articles each month
  • - Comment on articles and featured creative work
  • - Get our curated newsletters delivered to your inbox

By registering you agree to our privacy policy, terms & conditions and to receive occasional emails from Ad Age. You may unsubscribe at any time.

Are you a print subscriber? Activate your account.

CORRECTIONS & CLARIFICATIONS

Published on .

In "Barletta leaving TV Guide" (July 17, P. 2), The Standard is the title of the new conservative thought magazine that's being planned by News Corp.

In "'96 Olympics capture consumer awareness" (July 10, P. 21), 73% of respondents to a survey by NFO Research said they don't feel it is more important to be a worldwide sponsor instead of a domestic sponsor.

In the "Advertising Age Marketing 100" (June 26-July 3, P. S-25), the name of DirectTV Exec VP Jim Ramo was misspelled.

In "Top magazines by ad pages and by revenue" (June 19, P. S-16), Satellite Orbit should have been listed as a consumer publication, not a business publication. This moves Satellite Orbit to the No. 2 position in page growth among consumer titles-ahead of Satellite TV Week.

In this article:
Most Popular