×

Once registered, you can:

  • - Read additional free articles each month
  • - Comment on articles and featured creative work
  • - Get our curated newsletters delivered to your inbox

By registering you agree to our privacy policy, terms & conditions and to receive occasional emails from Ad Age. You may unsubscribe at any time.

Are you a print subscriber? Activate your account.

CORRECTIONS & CLARIFICATIONS

Published on .

Viewer's Choice and Request Television are competing pay-per-view channels, not sister services as reported (AA, Feb. 28, P. 20).

It was incorrectly reported that Sandy Saemann was "forced out" of L.A. Gear (AA, Oct. 18, P. 40). Mr. Saemann chose to resign and was not forced out.

In this article:
Most Popular